Genç bir ressam olan Thomas, yalnız ve parasızdır. Laetitia zeki ama biraz dengesiz bir oyuncudur. Bir partide tanışıp bir türlü yalnız kalamayan ikili, beklenmedik bir olay işleri değiştirene kadar tatlı ve çılgın bir gece geçirir.
Justine Triet, Altın Palmiye kazanan Bir Düşüşün Anatomisi filminden önce, beğeni toplayan bu hararetli kısa filmiyle belgeselden kurmacaya geçiş yapmıştı. Gençlik enerjisi ve Laetitia Dosch’un olağanüstü performansıyla Yaramaz Kız Kötü Çocuk, Paris’in ve aşkın büyüleyici kaosunu resmediyor.