Uzun zamandır iş bulamayan genç bir kadın olan Duygu, son çare olarak bankalar adına telefonla borç tahsilatı yapan şirketlerden birinde çalışmaya başlar. Borçlular üzerinde psikolojik baskı kurma metotları öğrenen Duygu ile başka bir dişli çalışan olan Bahadır arasında kıyasıya bir rekabet başlar.