Karataş köyünde liseye devam eden 16 yaşındaki kız kardeşi Azhar’ı görmeye giden Ulbolsyn, kardeşinin kaçırılıp alıkonduğunu öğrenir. Azhar, köylülerin Doktor dediği sözde bir şifacıya “tokal”, yani kuma olarak söz verilmiştir.