Fransa’nın taşrasındaki bir fabrikaya tüm hayatını adayan Philippe, kişisel yaşamında büyük bedeller öder: Sevgilisi Anne ile ayrılık aşamasındalardır ve oğluyla sorunları sürekli artar. Philippe işten çıkarma sayılarını yükseltmek için yönetimden baskı yiyince, vicdan muhasebesiyle baş başa kalır.
Ahlaki değerlerin yavaş yavaş aşınmasını resmeden olağanüstü performansıyla Vincent Lindon, Stéphane Brizé’nin hastalıklı çalışma kültürüne dair keskin eleştirisine duygusal bir boyut katıyor. Kapitalizmin insan ilişkilerini yerle bir edişine dair derinlikli bir inceleme.