Derin uykunun düşünceli dünyasından doğan bu kısa film, modern metropolü felsefi bir bakış açısıyla ele alıyor. Fulvio Risuleo, kumlu ve çarpıtılmış görüntülerle ve çağrışımlar içeren montajlarla uykunun psişik kalıntılarını görselleştiriyor: belirsiz, bulanık düşüncelerin huzursuz heyecanı.