Under the Silver Lake
Hayatta hiçbir amacı olmayan Sam, bir gece havuzda yüzen gizemli bir kadın görür. Sabah olduğunda ortadan kaybolan bu kadını bulmak için Los Angeles’ın altını üstüne getirir. Bu yolculuk sırasında, Hollywood tepelerindeki tuhaf bir komployu keşfeder.
Şaşırtıcı bir hayal gücü sunan It Follows ateşli bir modern kara film yıldızı Andrew Garfield’ı ortaya çıkarıyor. Los Angeles şehrini oyun alanı olarak kullanırken Hitchcock, Lynch, Carpenter’a saygı duruşunda bulunan epik, kuralları bozan amatör bir dedektif hikayesi.