Ungentle
Bu şiirsel kısa film, Ben Whishaw’un anlatımıyla seyirciyi eşcinsel İngiliz casusların tehlikeli yaşamlarını ve içsel yolculuklarını keşfetmeye davet ediyor. Esprili ve samimi uslubuyla hikayeye hayat veren anlatıcı, işleri yalan söylemek olan bu adamların insani yanını yansıtıyor.