Winnipeg’de yaşayan Nazgol ve Negin, bir sınıf arkadaşlarına yardım etmeye çalışır. Bu sırada Matthew Rankin, Winnipeg’deki ailesine yakın olmak için Montreal’deki işini bırakır. Burada annesine bakan tur rehberi Mesud ile tanışır.
Hafif santur melodileri ve kar küreyen birinin sesleri, Abbas Kiyarüstemi yapıtlarına selam gönderen bu sinema tutkunu filmde soğuk havaya karışıyor. Manitoba’da, İran usulü çay ve bir çiçekçinin çiğdemleri, karlara gömülmüş sert görünümlü Winnipeg’e sıcaklık katıyor.