Britanya’nın en iyi yönetmenlerinden Joanna Hogg bu filmle televizyondan sinemaya yeni, ne yapacağı kestirilemeyen bir kariyere doğru dönüşüm geçirdi. Tom Hiddleston’ın başrolünde yer aldığı, İtalya’da tatil yapan bir sınıfın içe işleyen ve dikkatlice ayarlanmış bir incelemesi.