Seks Yalanları, Erin Brockovich ve Trafik gibi filmleriyle tanıdığımız Amerikalı usta yönetmen Steven Soderbergh, tamamını iPhone’la çektiği bu psikolojik gerilimde, paranoya kavramına ve modern teknolojiye ironik bir bakış atıyor. Tam bir geceyarısı kuşağı filmi.