Serap bir tekstil atölyesinde ortacıdır. Ablası ve eniştesiyle birlikte yaşamak, onun için çekilmez bir hal alır. Serap’ı ayakta tutan tek şey, babasıyla yeni bir eve çıkabilme umududur. Sürekli uzaklarda olan babasının kayıtsızlığı arttıkça köşeye sıkışan Serap, ipleri eline almaya karar verir.
Genç bir kadının öfkesini ve sıkışmışlığını incelikle perdeye yansıtan Emine Emel Balcı, İstanbul’un çeperlerinde hayata tutunmaya çalışan işçi sınıfına dair de geniş bir resim çiziyor. Berlinale’de dünya prömiyerini yapan, yönetmenin sonraki filmlerine dair merak uyandıran güçlü bir çıkış filmi.