Shane Carruth, özgün fikirli ve düşük bütçeli kült filmi Kapsül (Primer) sonrası bir kez daha senarist, oyuncu, yönetmen (hatta besteci ve görüntü yönetmeni) olarak karşımızda. Alışılmadık bir romantik bilimkurgu olan Gizli Kimya’da Amy Seimetz de rol alıyor.