Bağımsız sinemanın yükselen yıldızı Harris Dickinson, bu cesur çıkış filmiyle Cannes’da büyük beğeni topladı. Agnes Varda’nın Yersiz Yurtsuz filmi gibi hiçbir yargıda bulunmayan bu hikaye, başkahramanın yaşadığı zorlukları bir acıma duygusunu uyandırmadan ekrana taşıyor.