Farklı sınıflardan insanlar arasındaki aşkı odağa alan bu gençlik filminde Nicolas Cage ilk başrol performansıyla hem Deborah Foreman’ın hem de seyircinin kalbini kazanıyor. 1980’ler new wave ve pop şarkılarından oluşan müzikler, bu modern Romeo ve Juliet hikayesinin atmosferini belirliyor.