Variety
Zeki ve mütevazı genç Christine, Times Meydanı yakınlarındaki bir porno sinemasında bilet satışı işine girer. Sinemanın karanlık ve erotik ortamından uzak durmak yerine kısa sürede hayatını ele geçiren bir takıntı geliştirir.