Vermiglio
1944 kışında Alplerdeki bir köyde hayat normal akışında ilerlerken, asker kaçağı Sicilyalı Pietro gelir. Köy öğretmeninin kızı Lucia’nın bu adama karşı hisleri, savaşın sonu yaklaşırken köydeki huzuru bozar.
Maura Delpero’nun duygu dolu dönem filminde sırlar ve kaçamaklar kar örtüsünün altında gizlenmeye çalışsa da gerçekler er geç ortaya çıkıyor. Tablo gibi görüntülerin eşlik ettiği bu masumiyet ve direnç öyküsü, yeni gerçekçi üslubuyla etkisini artırıyor.