Film yıldızı Veronika Voss uyuşturucu bağımlısı olur ve yozlaşmış bir doktor olan Marianne Katz’ın eline düşer. Yazar Robert Krohn ile tanıştıktan sonra yeniden yıldız olmanın hayalini kurmaya başlar. İlişkileri ilerledikçe Veronika, bağımlılığın kendisini nasıl mahvettiğini fark eder.