Vers la tendresse
Paris’in banliyölerinden dört genç adam erkeklik üzerine konuşurken, korumaya çalıştıkları maço görünüşe ve bu görünüşün altındaki duygusal isteklerine eğiliyor. Toplumun ve yakın çevrelerinin beklentilerine göre hareket etseler de iç konuşmaları aslında başka şeyler istediklerini ortaya koyuyor.
Alice Diop, César ödüllü kısa belgeselinde maço fikirler yüzünden genç erkeklerin zihinlerinin ve ruhlarının nasıl yıprandığını sert fakat dürüst bir bakış açısıyla ortaya koyuyor. Toksik erkeklik hapishanesinden kaçmak kimi zaman imkansız görünse de hassasiyetin ortaya çıktığı anlar umut vadediyor.