Denis Côté filmlerinde doğru sandığımız her şey her an değişebilir. Sabıkalı bir çifte dair sıradışı bir anlatı kuran Côté, günümüz filmlerinde sık rastlanan sevimsiz kadın motifini umulmadık yerlere götürüyor: İster tatlı ister tiksindirici olsun, varılan yer daima şaşırtıcı olmayı başarıyor.