Victoria
Victoria isimli genç bir İspanyol kadın, Berlin’de bir gece kulubünün kapısında dört kişiyle tanışır. Dört genç, o akşam tehlikeli bir adama borçlarını ödemek zorundadır. Victoria’yla flörtleşen Sonne, onu beraber takılmaya ikna eder ve işlerin kontrolden çıktığı bir yolculuk başlar.
Tek planda çekildiği iddia edilen filmlerin çoğu, ufak tefek aksaklıkları genelde görünmez bir kurgu marifetiyle gizler. Fakat bu film için geçerli değil bu. Berlin sokaklarında tek gecede çekilen Victoria, hayranlık verici bir ustalığın ürünü. Soluksuz bir sinemasal adrenalin fırtınası.