Victoria
Otuzlu yaşlarında, duygusal bir çöküşün eşiğindeki avukat Victoria, bir arkadaşının düğününde, eski arkadaşı Vincent ve uyuşturucu satıcısı eski müvekkili Sam’le karşılaşır. Vincent cinayetle suçlanınca, Victoria onu savunmayı kabul eder ve Victoria için zorlu bir dönem başlar.
Amerikan romantik komedi geleneği son yıllarda ivmesini kaybetse de, Justine Triet’nin bir kadının mahkeme salonları ile yatak odası arasında geçen hayatını portrelediği öykü, bu türün Fransa’da hâlâ güçlü olduğunu hatırlatıyor. Victoria, romantik komediye feminist bir takla attırıyor.