Viet and Nam
Vietnam Savaşı’nın hâlâ kanayan yaralarına odaklanan Minh Quý Trương, geçmişin hayaletlerini gizlendikleri yerden çıkarıyor. Dünyanın en karanlık köşelerine ışık tutan bu büyüleyici film, gizlice yaşanan bir aşkın tutkusuyla dolup taşıyor.