Juste, Paris sokaklarında dolanıp, son saatlerini yaşayan insanların anılarını toplar ve onlara ölümden sonraki yaşamlarına geçişte yardımcı olur. Kimse onu göremez. Bir gün, onu eskiden tanıyan Agathe ile karşılaşır. Genç kadın onu görebiliyordur. İkisi arasında bir aşkın ihtimali var mıdır?