Kleber Mendonça Filho’nun hem neşeli hem de ürpertici kısa filminde çocuk şarkıları, kuralları çiğnemenin aracı haline geliyor. Merak duygusunun tehlikelerini bir masal tonunda anlatan bu fotoroman, itaat ve uysallığın sıkıcılığını büyük bir coşkuyla paramparça ediyor.