Gemma ve Tom ev almak istemektedir. Yonder adında yeni bir konut projesine bakmaya giderler ancak labirent gibi sokaklar arasında kaybolurlar. Haftalar geçtikçe, tuzağa düştüklerini kabul etmek zorunda kalan çiftin kapısına, bir gün gizemli bir şekilde bir erkek çocuk bırakılır.