Tayvan’ın en iyi yönetmenlerden; düşünmeyi seven, tepkisiz mizahın ve buruk melankoli sinemasının ustası Tsai Ming-liang’ın Vive l’amour filmi, (Altın Aslan ödüllü) yalnızlık üzerine yumuşak, Antonioni’nin kentsel yabancılaşmasını andıran, üç parçalı bir tablo ve bir keşif.