Sovyet sonrası Ermenistan’da yaşayan ve emekli maaşıyla kıt kanaat geçinen Hamo, her gün eşinin mezarını ziyaret eder. Burada kendisi gibi eşinin mezarını ziyarete gelen Nina ile tanışır. Her şey karanlık görünürken, aralarında filizlenen aşkla Hamo ve Nina hayata yeni gözlerle bakmaya başlar.