Madrid’in işçi sınıfına dahil olan Raimunda, eşinin ölümünü kabullenmeye çalışırken bir yandan da ailesini geçindirmek için mücadele eder. Günlerini üç kuşaktan kadınla, kız kardeşi Sole, yeğeni Paula ve arkadaşı Agustina ile geçiren Raimunda’nın hayatı, annesinin hortlamasıyla iyice karışır.
Penélope Cruz’un yanı sıra Almodóvar’ın favori oyuncularından Carmen Maura ve Lola Dueñas’ın da yer aldığı Dönüş, İspanyol kadınların gücünü ve direncini resmeden kuşaklararası bir melodram. İnsana musallat olan geçmişin hayaletlerine ve kefarete dair capcanlı bir hikaye.