Brad Pitt’in seslendirdiği, Terrence Malick imzalı bu olağanüstü belgesel, hayranlık verici görselliğiyle şiir gibi akıyor. Evrenin hikayesini ilk günlerinden dinozorlar çağı ve ötesine dek büyüleyici bir biçimde anlatan 46 dakikalık bir şaheser.