İtalyan yeni gerçekçiliğinden etkilenen Vecide, bir çocuğun her şeye rağmen koruduğu umut ve inançlarına dair duygusal ve etkileyici bir hikaye anlatıyor. Suudi Arabistanlı ilk kadın yönetmen olan Haifaa Al-Mansour, küçük mücadelelerin önemini ustalıklı bir biçimde ekrana taşıyor.