Filistinli sinemacı Annemarie Jacir, gerçek hayatta da baba-oğul olan başrol oyuncularının hayranlık verici performansıyla, hayat dolu bir yol filmine imza atıyor. Geleneklerle modernliğin çatışmasını resmeden Düğün Davetiyesi, mizahın güçlü bir direniş aracı olabileceğini gösteriyor.