Genç yaşlarının başındaki abi ve kız kardeş Avustrulya’nın ücra bölgelerinde terk edilmiştir ve doğal dünyayla başa çıkmayı öğrenmek zorundadırlar. Yolculukları sırasında genç çocukların tek başlarına vahşi dünyaya katıldığı erkekliğe kabul törenine yol almakta olan genç bir aborjinle tanışırlar.