Ormanın en tepesinde bir yangın gözetleme kulesine sığınan Nihat ve Tosya otoyolunda bir otogara sığınan Seher, başkalarından kaçarken birbirlerine yakalanırlar. Suçluluk duygusuna karşı kendi içlerinde verdikleri savaşı artık birbirlerinin şahitliği altında yaşamak zorunda kalacaklardır.