We Can't Go Home Again
Yaşla yorulacak biri olmayan Nicolas Ray’in (Dişi Kartal ve Asi Gençlik filmlerinin arkasındaki başına buyruk auteur) çektiği en deneysel ve radikal filmi 1973’te Cannes’da gösterildi. Yönetmein, Amerika kaosunda coşkulu bir yolculuğa davet eden avangart jübilesi HD kalitede şimdi herkese açık!