Lynne Ramsay, Morvern Callar filminden dokuz yıl sonra bir başka edebiyat uyarlamasıyla Cannes’a dönmüştü. Kalıtımsal ve çevresel faktörleri tartışan kaynak metni radikal bir şekilde değiştiren Ramsay, Tilda Swinton’ın yıldızlaştığı, unutulmaz bir görsel dile sahip, ürpertici bir filmle karşımızda.