Cuma gecesi arkadaşlarıyla vakit geçiren Russell, birini bulmak için tek başına gece kulübüne gider. Kapanış saatinden hemen önce Glen ile tanışır. Barlarda ve yatak odalarında, içki ve uyuşturucuyla, hikâyelerle ve sevişerek geçirecekleri, hayatları boyunca unutamayacakları bir hafta sonu başlar.