Yönetmen David France (How to Survive a Plague), bu ödüllü belgeselde Rusya’daki LGBT+ aktivistlerinin faaliyetlerine odaklanıyor. Öznelerinin kimliğini açık etmemek için deepfake teknolojisinden yararlanan Welcome to Chechnya, politik sinemanın nadide işlerinden biri.