Yıllar geçtikçe etkisi daha da artan, Amerikan sinemasındaki yeri daha da pekişen bir film Wendy ve Lucy. Başroldeki Michelle Williams’ın övgülere boğulmasını sağlayan bu güçlü öykü, Amerikan sisteminin kendi vatandaşlarını nasıl yüzüstü bırakabildiğini anlatıyor.