Yaşadıkları küçük kasabada metadon kullandıkları için dışlanan Blaise ve Nessa, her gün kapı kapı dolaşıp çim biçerek para kazanmaya çalışır. Blaise artık tükenme noktasına yaklaşırken Nessa kaçış planları yapar. Onların birbirine bağlı yaşamları, hayallerinin hayli kısa ömürlü olmasını sağlar.
Ashley McKenzie’nin çıkış filminin adı, bir korku filmiyle karşı karşıya olduğumuz izlenimi uyandırsa da hem maddelere hem de ilişkilere bağımlılığı ustalıkla işleyen bir öykü bekliyor seyirciyi. Karakterlerin kendilerine has özelliklerini yakın planlarla yansıtan, sonsuz empatisiyle cesur bir dram.