Sanat eğitimi alan Kurt, okul arkadaşı Ellie’ye aşık olur. Kızının erkek arkadaşından hiç hazzetmeyen Ellie’nin babası, bu ilişkiyi bozmaya ant içer. Ne var ki hayatları, korkunç bir suç yüzünden çoktan iç içe geçmiştir bile.