Gürcistan’ın kadim kenti Kutaisi’nin güneşli sokaklarında, yaz ışığıyla beraber umut saçan romantik bir öykü. Alexandre Koberidze’nin karakterlerini şefkatle kucaklayan sineması, aşkın mucizevi gizemlerine büyülü, lirik bir güzelleme yapıyor.