Julia ve Tobias, kızları Marielle’in telepati yeteneği geliştirdiğini ve yaptıkları her şeyi duyup görebildiğini fark eder. Rahatsız edici gerçekler ortaya çıktıkça tuhaf ve absürt durumlar yaşanmaya başlar.