Yurdum ailesini temsilen bir televizyon yarışmasına katılan ve aslen minibüs şoförlüğü yapan Kuddusi büyük ödülü kazanmak üzeredir fakat son soruda yanılır ve büyük ödülü kazanamaz. Büyük şok yaşayan ve teselli ödülüne razı olan aile Barbunya Adası’na bir haftalık tatile gider.