Birbirlerine sırılsıklam aşık olan üniversite öğrencileri. Alena’nın ciddi hastalığı, ailesi başka bir şehre taşınıyor. Kolya onu özlüyor. On yıl sonra her biri kendi hayatını yaşıyor ve kendi ailesi var.