Josh ve Cornelia, New York’ta yaşayan, evli orta yaşlı bir çifttir. Bir sinemacı olan Josh, yaşadığı yaratıcı tıkanıklığı yeni tanıştıkları hipster bir çift sayesinde aşmaya çalışırken, kendilerini eski dostlarını ihmal edip zamanlarını özgür ruhlu bu Brooklynli çiftle geçirirken bulurlar.
Noah Baumbach’ın orta yaş deneyimini yeniden ele aldığı bu filmde bir çift (Stiller ve Watts) ilişkilerinin yeniden gençlik coşkusuna (Driver ve Seyfried) ihtiyaç duyduğunu düşünüyor. Yetişkinlik, bağlılık ve gerçek sanatçılıkla hem komik hem de dokunaklı bir hesaplaşma.