Safkan köpekleri korumak için çıkarılan bir kanun, melez cins sahipleri için ağır bir vergi getirir. Bunun üzerine pek çok insan, sahip oldukları köpekleri sokaklara bırakır. Lili, köpeği Hagen’dan ayrılmaz istemese de, babası köpeği terk eder. Hagen, bir köpek isyanı başlatan çeteye katılır.