20. yüzyılın başlarında Güney Amerika’nın Tierra del Fuego bölgesine gelen düğün fotoğrafçısı Pedro, buradaki bir kadına yönelik tehlikeli bir takıntı geliştiriyor. Pedro onu fotoğraflayarak âdeta ideal bir güzellik elde etmeye çalışırken, bölgenin şiddetle bezeli tarihi tekerrür ediyor.