Büyük Vatanseverlik Savaşı, 1940’ların başı. Kızıl Ordu Çavuşu Ivan Naydenov, esrarengiz, hayaletimsi beyaz bir Tiger tankıyla girdiği savaştan güçbela sağ çıktıktan sonra, tankın imhasına kafayı takar.