Whitney
Albümleri 200 milyondan fazla satan ve sık sık müzik listelerinde bir numaraya yükselen Whitney Houston, bir kuşağın sesiydi. Fakat başarısına eşlik eden bir bağımlılık hikayesi de vardı. Ailesi ve çalışma arkadaşlarına mikrofon uzatan bu belgesel, ünlü sanatçının derinlikli bir portresini çiziyor.
Bir neslin pop ikonu, çağımızın en büyük divalarından Whitney Houston’ın görkemli yaşamını ve trajik ölümünü anlatan Whitney, dünyaya değen bu coşkun ruhun hayat enerjisini de karanlığını da barındıran, bol katmanlı bir tablo ortaya koyuyor.