Gucci’nin yeni kreatif direktörü Sabato De Sarno, marka için tasarladığı ilk koleksiyon olan Gucci Ancora’nın hikayesini anlatıyor. Defile yaklaşırken De Sarno hem kişisel deneyimlerini hem de Gucci için hayallerini ve planlarını paylaşıyor.
Paul Mescal’in anlatımıyla Gucci’nin yeni kreatif direktörü Sabato De Sarno’yu seyirciye tanıtan bu eğlenceli belgesel, tasarımcının ilk koleksiyonuna, markanın arşivine ve sinema tarihine bakış atıyor.